KAST MED LITEN BOLL!

på tal om att det skulle ta 3 av mina fail kast för bollen att komma till brännaren när jag spelar brännboll, så kan jag ju berätta att kast med liten boll är ju inte min starkaste sida heller.

fast det kanske ni hade räknat ut.

medans vissa i min förra klass kom ut till typ 90 meter så stog jag där och kastade typ 10. 20 max kanske.


under pressure.

äckligt med kast med liten boll bollen. tänk hur många svettiga händer som har hållt i den.

trooooooor det kan vara det som rubbar min förmåga att kunna vara grym på kast med liten boll.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback