JAG HAR G I MATTE!

tja.

fan va jag verkligen ÄLSKAR tiden innan skolavslutningen. dom 3 veckorna innan är ju helt underbara typ.

de flesta av kurserna är slut och man behöver knappt jobba. man får sluta tidigare hela tiden. och får massa extra ledigt. :)

det bästa med just mej är också att jag fick G på nationella proven och också G i matte A! :D yeeey.

så nu har jag inga mattelektioner kvar!!! :D det är typ 4 eller 5 stycken kvar. OCH JAG BEHÖVER INTE GÅ!

fatta hur underbart! och det bästa är att dom ligger på morgonen så jag får värsta sovmorgonen. idag börjar jag 12.25. :D och på onsdagar nu islutet börjar jag nån gång vid 12 också tror jag. :D :D AWSOME!

så från och med nu så älskar jag matte. :)



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback