INPOTENT, INKONTINENT, POTENT

jag behöver verkligen gå på toa. men så tänkte jag för 10 minuter sen också. och då gick jag. men nu orkar jag verkligen inte.

jag funderar starkt på att försöka töjja ut min blåsa en bit. så att jag slipper det här jävla springet till toan såfort jag ska dricka ett glas vatten.


men det är inte bra har jag hört. om man töjjer ut blåsan så kan man på impotent.

eller oj, vafan. kommer inte ihåg vad det heter. antingen är det impotent, potent eller inkontinent. jag vet bara att det ena är när man inte kan få upp den, och det andra är att man kissar ner sej hela tiden. och jag menar det sistnämda.

men jag vill verkligen inte kissa ner mej. känns så himla ofräscht!

och blöjjor känns ju inte heller så hippt när man är 16 år.

råd?



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback