INÅUTLOGGARE!

något jag tycker är jättejobbigt och störande (asså, JÄTTE) är när folk loggar in och ut på msn hela tiden. för att folk ska se att dom finns och börja snacka med dom.

och det är ju liksom "hej, jag vågar inte ta kontakt själv"

och det jag mest säger till dom som gör så är liksom bara "SLUTA HÅLLA PÅÅÅ!". nått i den stilen.

men nu på senare tid när mitt trådlösa internet inte har funkat så har jag vart tvungen att använda en nätverkssladd. och den åker ut typ 1 gång var 5 minut.

så nu har jag plötsligt blivit en inåutloggare mot min vilja.

detta känns inte bra.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback