IFK ♥

det här skrev jag på min status på facebook:

"Vad är de som klättrar på buren? Vad är det som låter som djur? Vad äre som stinker så förjävligt? Jo de är apa i bur, djurgår'n djurgår'n djurgår'n fulast i stan fyfan!"


aha. och? vadårå?

jooo, grejen är den att jag har inget intresse alls i fotboll. jag vet bara att djurgården ska man hålla sej borta ifrån och dom suger.

och att IFK REAGERAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÄST!!!!

inte för jag har sett en enda liten match.

fotboll på teve är inte det som jag brukar underhålla mej med. vänner och anna anka söker assistent går bättre in i min hjärna och kan användas till nått positivt.

slutsats: IFK, SCHALALALALAAAAAAA. ♥
slutsats 2: Vad är de som klättrar på buren? Vad är det som låter som djur? Vad äre som stinker så förjävligt? Jo de är apa i bur, djurgår'n djurgår'n djurgår'n fulast i stan fyfan!




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback