HAN SLUTAR!!! :'(

skejtare. en sak som jag älskar i killväg över allt annat.

efter skejtare så kommer amrekansk fotbollsspelare.

men skejtare. det är nått speciellt med dom. alla är snygga. men vissa är ju extra snygga.


idag började vi 11. då skulle vi kolla på våran skolas skejttävling.

sjäääälvklart så var min crush med!!!!!!!!!!!! :D :D fast han var sämst av alla!!!!

aaaah, crush menar jag. vet ni hur till mej jag blir när han går förbi? utan att få visa det.. han är så jääävla snygg!!!! hela ettan så har han vart min i min hjärna. och han har alltid varit min. synd att han har flickvänn.

men nu ska han sluta!!! :( 3:orna tar studenten den 25 maj. buhuuu. fan va olycklig jag kommer bli.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback