ENGELSKA REDOVISNINGAR!

hello beloved friends.

i måndags hade jag min sämsta redovisning i hela elin carlssons världshistoria av redovisningar.


jag brukar inte tycka det är pinsamt när jag redovisar. jag brukar heller inte skämmas över mej själv när jag går tillbaka till min bänk.

men i måndags så var det horrible. det var på engelska btw. jag var förberedd men allting förstördes när läraren började ställa frågor och sånt. det skulle hon inte gjort. så då pajjade allt.

men iallfall, inte det jag skulle berätta egenteligen. behövde bara berätta det för att ni skulle fatta resten. :P

nu när jag stog i dushen så tänkte jag på det jättemycket, och sen tog jag i dushen och gjorde en helt ny version av min redovisning.

asså. GUD va bra den var. Det kändes som jag var tagen direkt från teve. allting bara flöt på liksom och jag var riktigt rolig och finurlig.


och jag lovar att om jag hade gjort så skulle jag gått tillbaka till min bänk stolt över min prestation.

men det är någonting med hela konceptet redovisning i skolan liksom. speciellt i engelska.


egenteligen kan man ganska bra engelska men just därför man inte är van så blir man nervös över det och ändrar röstläge och börjar prata riktigt svensk engelska. istället för "she" så säger man "schiii" med rikitgt betonat i.

jag kommer verkligen inte ihåg några ord heller.

usch, redovisningar i engelskan är inte kul faktist!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback