E U R O V I S I O N ! : )

för er som har missat det så är det faktist eurovision idag! :D yeeeey. love it. love it a lot. :)

och för er som har missat det så är INTE sverige med i år. inte sen typ 1958 eller nått har sverige inte varit med i finalen. SJUKT!

synd om anna bergendahl! jag som hade köpt hennes platta och allt. :P

men iallafall. mamma hade en liten idé om att sverige inte skulle sända eurovision alls bara för inte vi är med. och visa någon åsa nisse film istället.

bra idé tyckte jag. tänk vilken publicitet vi skulle fått! "sverige-riktigt dåliga förlorare"


nemen seriöst. skulle inte förvåna mej om dom gjorde så nån gång. så jävla mycket snack om att vi ska hoppa av hela eurovision bara för vi kommer på så dåliga placeringar.

T Ö N T A R säger jag bara.

KOMMENTARER
Postat av: elin

Jag älskar dig. Du finns alltid där för mig.



När alla andra sega bloggare inte har uppdaterat så finns alltid dina nya fräsha inlägg där och torkar mina tårar. Vi borde skapa en stor rubrik om dig på aftonbladets förstasida typ.. "GÖTEBORGARRNNNNNN SOM UPPDATERAR".

2010-05-30 @ 00:31:21
URL: http://elin.devote.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback