BLONDERADE KILLAR!

blonderade killar asså. det är bara pinsamt och äckligt.

typ tony irving. eller robert gustavsson. åh fy va äckligt det var när robert gjorde det.

nemen asså, killar kan få färga det mörkare. dom kan till och med få göra det ljusare.

MEN, inga blonderingar. tack. inte sådär superblondt. sådär gulblondt. eller sådär dessie blondt.

tack. nu har jag sagt min åsikt. nu ska jag bara få detta inlägget på blogg.se:s första sida så alla ser det och det kan sättas i action också.

pösshej. (:



ser ni vad jag menar eller?

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback