BESTÄMM FANS!

måndag idag. inte bra.

fast måndag är ju faktist den softaste dagen på veckan för mej. börjar 10.30 och 11.40 slutar vi. EN LEKTION.

men det gör också att man inte orkar åka in till stan och gå på bara den lektionen. känns verkligen jätteonödigt. det är just därför våran klass har just högst frånvaro procent på måndagar.

vill verkligen inte gå. men jag gjorde ett avtal med mej själv igår. om jag vaknade innan klockan ringde så skulle jag gå. och så frågade jag även min magic eight ball om jag skulle gå. fick svaret "go for it"

MEN ALLT PEKAR EMOT ATT INTE GÅ!!

  • det är hur bra väder som helst ute. och då SKA man sola.
  • mitt hår ser ut som apa! gick och la mej med blött hår, så det är liksom sådär jobbigt tillplattat.
  • jag har VÄRLDENS största finne. MITT på pannan! det ser ut som ett stort jävla myggbett.
  • jag fryser som fan. och vill vekligen inte gå upp ur sängen.

första kommentaren får bestämma hur jag gör. innan 8.30 behöver jag beskedet. (:

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback