BAJSA INNAN DU ORDBAJSAR!

jag har inget emot tjockisar. inget alls.

jag har inget emot tjockisar som sitter i roast på berns panelen som är roliga. inget alls.

men en sak som jag ÄR emot. är tjockisar som sitter i roast på berns paneleen som INTE är roliga. ALLS!

irriterande. en orolig tjockis ska stå i teve på bra sändningstid och bara stå och ordbajsa lite. panelen måste fejkskratta för att det inte ska se patetiskt ut.

babben var ju iallafall kul.

men vad ska man säga. ingen aning om vem hon är. UUUUUUT MED DEJ!






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback