40+ = YOUNG PEOPLE!

tja.

chattade med en kille förut. världens skummaste. han ville dö vid 39 års ålder. för att efter det var man gammal!!!!!!

sen när jag skriver ut det på facebook verkar det som att alla tycker att man är gammal då. folk skrev att 30 var asgammalt!!

blev chockad. som fan.

jag är 16 år. och vet ni vad jag har?! DÖDSÅNGEST!


det är också sjukt, jag vet.

förstår inte. man kan väl ha kul när man är 40. kan ju liksom dreja skålar och sånt. sticka.

man har hela resten av sina liv framför sej. om man har barn så kan dom antagligen sköta sej själva då.

40 ÄR INGEN ÅLDER KIDZ!!



om man söker på "dödsångest" på google så får man upp detta. ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback