YEAH, COOL FRIENDS I HAVE?


nivet, jag har ett väldigt speciellt förhållande till våran alldelles egna kung karl gustav.


japp, han och jag är bff:s typ. golfar lite ibland. och för det mesta brukar vi spela paintball. det gillar han!


men det är ju lite sådär awkward ibland när jag träffar hela familjen. jag och karl-filip har jag faktist vart ihop ett tag. men jag tyckte det blev för jobbigt. så jag gjorde liksom slut.

så det kanske inte är bästa stämmningen.

men jag och kungen är ffl
.
(friends for life)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback