VÄRLDSPROBLEM AV ALLRA HÖGSTA GRAD!

vilken förjävlig sak jag sa till mamma förut asså..

"asså, fy va jobbigt. sen klockan 10 så kommer både petra mede show och boston tea party. har ingen jävla aning om vad jag ska välja. västa jobbigt!"

mamma bah: "ah, gud vilka problem vi har här i västvärlden"

det är helt sinnessjukt att jag står och beklagar mej över att jag inte vet vilket program jag ska se på tv senare ikväll. när vissa nere i afrika oroar sej över vad dom ska äta.


känns respektlöst änna!

fast sen för att komma tillbaka till mitt världsproblem så kom jag på att jag kan säkert se petra mede show på webb-tv:n sen. (Y)



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback