ARN ÄR SNYGG, AND THATS IT!

det mest hemska som kan hända i skolan är att man är tvungen att läsa en BOK. det är värre än vad jag tyckte redovisninngar var på låg&mellanstadiet. och DÅ är det bad!

men när man väl ska läsa en bok är det västa som kan hända där på är att man ska läsa en bok som utspelar sej på medeltiden. äriigt talat skulle jag hellre läsa en bok om stenar.

jag läser arn! vägen till jerusalem. yey............ finns ju inget bättre jag skulle vilja göra i livet. nej, jag sitter hellre här och läser en bok om en riddare.

har sett filmen, det räcker. höll på att spy på gubben famför i biosalen. fast arn han var snygg. (:


nej, seriöst, jag kan inte läsa!! skulle vilja vara kungen och kunna skylla på dyslexi.

over and out from school of hell. 14.23

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback