JAPAN FOTOGRAFER!

nu vet jag iallafall att ryktet om att japaner går runt och tar kort på allt är sant..

haha, vi satt och filmade till våran musikvideo som vi gör i rörlig bild just nu. satt och mimade och läppsynkade.

helt plötsligt så går det förbi två japaner mitt när vi just skulle spela in. bara tar ett kort och inte ens frågar liksom.

självklart hann jag ju få upp victory tecknet innan dom han ta kortet. (H) always liksom..

och han bah, "good, good"

tänk snart kommer en hel släkt borta i Japan sitta och kolla på deras semesterbilder..




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback