EN LISTA. IGEN! ^^

För ett år sedan:
Hur gammal var du? 15. vintrar.
Vilken klass gick du i? nian. ^^
Vad hade du för hårfärg? TROOR det var blondt.
Hur lång var du? - samma längd som nu. 1.53,8. :(
Vem var du kär i? ingen vad jag kommer ihåg. haha.
Hade du någon pojk/flickvän? någon över internet kan det ha vart. tss..
Vad brukade du göra på fritiden? chiiiiiilllaaaaaa. (H)
Vilka umgicks du med? några. (: <3 hihihihiihihihihiihihihi
Hur såg du ut? lååångt hår. resten som nu typ. ^^
Var allt bättre då? JAAAAAA!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? JA!
Har du förändrats? tycker jag iallafall. mer självförtroende. fast roligare då tycker jag nog.





Nu:
Hur gammal är du? 16. proud.
Vilken klass går du i? ettan. (H)
Vad har du för hårfärg? råttfärgat på övre delen och blondt på den undre.
Hur lång är du? 1.53,8. ^^
Har du någon pojk/flickvän? in my dreams.
Vad brukar du göra på fritiden? hahahahahaha, ska vi inte prata om.
Vilka umgås du med? några här igen. ^^
Hur ser du ut? relaaaxad. tycker jag.........

Har du..
Slagit ner någon? inte NER. men slagits har jag gjort. (H) yeah, i know im cool.
Ljugit för en bra vän? har minst en överaskningsfest för dom i veckan. (A) ehhhh..
Svikit någon? yes.
Fuskat på prov/läxförhör? hahahahahahahaha, ja. mängden gånger ska vi ju inte snacka om. säger bara VG i tyska. IT DID IT!
Blivit kallad Bögjävel? haha, nej.
Kallat någon Bögjävel? i mitt huvud brukar jag säga sånna saker på skoj och sen skratta för mej själv faktist. ganska tragiskt egenteligen.

Vem:
Skrev du senast till på msn? victor ericsson. har ingen aning vem det är. tror han skicka sånnadära msn virus till mej. SUCK!
Kramade du senast? mutter.
Kan du lita på till 100% en person.
Är den finaste personen som finns? min mentor.
Vill du vara med just nu? chad michel murrey.
Ringde dig senast? nån modell grejs.
Skickade ett sms till dig senast? sexboy.
Skickade du ett sms till senast? sexboy.

Vad:
Drack du senast? vatten.
Köpte du senast? sms-biljett på bussen. FYFAN VA DYRT DET ÄR!!!
Gjorde du igår? var med fanny.
Ska du göra imorgon? klaga över att skolan är jobbig. träna. -.- sova.
Vill du göra just nu? kolla på cougar town. (L) eller nej! skulle helst vilja maka out med chad michel murrey.
Åt du senast? glass med cocos i. :D
Är närmast dig som är rosa? min coola neccesär. (H)

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - har jag säkert.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - äta äta äta. ja.
Jag har smygit ut utan lov - faktist inte tror jag. ^^
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - JA.
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja. jag har en snopp.
Jag har fuskat i ett spel - hahahahaahha, every time. ;)
Jag har struntat i ett prov - oftast gör jag det. sjukanmäler mej för att få mer tid att öva. ^^

from zamsome

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback