TROR JAG ÄR KÄR! ♥

hallo ni! (: ♥

idag, vet ni vad som hände?

jo, som alla andra dagar så åkte jag buss hem från skolan. fast denna var ingen vanlig dag. detta var en "snygging åker buss dag".

jag såg en gordeus pojke på bussen. han hade blååå ögon. och världens vackraste leende. jag döör bara jag tänker på det.

jävla skit att jag såg ut som skit när jag skulle ut från bussen. en gamling som satt med halva benet ut i gången. en tant som satt med väskan mitt ut i gången. 2 barnvagnar som stog med handtagen ut i gången. en big väska på axeln och två shoppingbags.

jag fick fan trycka mej av bussen. kan inte ha sett vackert ut. tyvärr satt den fina pöjken på säterna precis ovanför bussdörren. så min fina utgång skulle inte gått och missa från hans vackra ögon.

synd att jag bor i en stad med ca 25 000 människor. inte lätt att hitta någon. men den som ser en ultrasnygg kille med blå ögon. blå tight mössa, och sånna dära fula hörlurar som alla har skaffat nu. kan ju säga till mej. och glöm inte VÄÄÄRLDEN SNYGGASTE LEÉNDE!




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback