THE SOUNDTRACKS OF MY LIFE!

haha, var bara tvungen att sno det från min klaaazzmate. ^^

Såhär Går Det Till:
1. Öppna dina låtar (Foobar2000, iTunes, Winamp, Media Player, iPod, Spotify etc.)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången + bandet/artisten som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next"-knappen
6. Ljug inte!

Öppningslåt:
kids - robbie williams&kylie minuou
Födelse: dancing with myself - the donnas
Första stegen: here you me - jimmy eat world
De första åren: hot n cold - katy perry
Börja på dagis: let me entertain you - robbie williams
Börja i skolan: to be with you - mr.big
Förälskar sig: Beautiful day - U2
Slagsmål: i don't want to miss a thing - aerosmith
Gör Slut: welcome to my life - jonathan fagerlund
Bal: this years love - david gray
Livet: to win my love - anna maria espinosa (ROSA ♥)
Nervsammanbrott: spotifyreklam. ;) hahahahaha
Åker bil: love is my drug - john ME
Tillbakablick: ingela - robert broberg
Bröllop: higher - star pilots
Födsel av barn: bodies - erik grönwall
Avgörande strid: varje gång jag ser dej - lisa nilsson
Dödsscen: when the world comes down - the all american rejects
Begravningssång: i belive in a thing called love - hell's black roses
Eftertexterna: over you - erik grönwall


fan va bra. äntligen fick jag lite pejl för mitt liv. :D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback