SPOOORTS!

jag: såg du på vasaloppet i lördags då?
pappa: nej. men i söndags.


ojdå. huuur i helvete skulle jag kunna veta att det var på en söndag? vasaloppet känns som en lördagsgrej. så man har tid att åka hem innan helgen är slut och man ska börja jobba igen.

jag är en sån dära "väldigt mycket inte kolla på sport" tjej. allmänt tråkigt.

det ända jag tycker är riktigt jävla kul att kolla på är handboll (LOVE!), friidrott och curling. allt annat skippar jag helst. vollyboll kan gå bra med.


fotboll tycker jag är extremt tråkigt. dom ända gångerna som jag skulle vilja kolla på fotboll är om jag är live på en fotbollsmatch. eller om jag skulle en gång för alla försöka kolla på det så jag fattar någonting. eller för att kolla på alla snygga killar.

fast vasaloppet är ju mer extremt tråkigt än fotboll. det ända jag tycker är kul där är slutet med kransflickan och när dom ska dricka blåbäsoppa.

 

fast skidor är allmänt kul att åka. (:







KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback