SNYGGA KILL KOMA.

såhär går det till när jag smälter för killar.

andas med näsan. ser killen. upptäcker snyggheten. fastnar med bicken. öppnar munnen. andas genom munnen djupt. svårt att fokusera på vad någon säger. klarar inte av att lyssna.relaxar hela kroppen. lägger huvvet aningen på sne. vaknar upp ut min snygga kill koma med ett ryck. kollar mej om och undrar om någon såg. skämms lite innombords. är nöjd över att jag såg en sån snygg kille.

det är så underbart när jag smälter för killar. för det känns som om hela världen bara stannar. underbart, underbart, underbart.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback