SMARTA ORD AV SMARTA MÄNNISKOR!

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"

"En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli"

"Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker"

"500 000 svenskar lider av dylexi"

"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel"

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"

"Arbete är ett hån mot friheten...en arbetare är en slav på deltid"

"Om jag ska tro på något som jag inte ser, då föredrar jag under framför baciller"

YOU'VE GOT A SMOOTH WAY OF TALKING.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback