SLAGET OM HANDBOLLSTURNERINGEN!

idag. idag. idag. idag.

vet ni vad jag har gjort idag fans?

jag har vart på minihandbollsturnering. ^^ yeah. (H) det var kul, i början. dom första 2 var kul dom 2 sista var ju inte jättespännande kan jag ju inte säga direkt.

det ändå som höll mej uppe i slutet var dom sketasnygga dommarna. fast den snyggaste gick i början. tyckte jag var ytterst synd!!!!

om han skulle sett sej själv tror jag tt han skulle dött av sin egen snygghet. för det var det jag gjorde. SÅ JÄVLA SNYGG VAR HAN! ♥



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback