SKOSKAV (N)

jag önskar att jag vore gud.

för ärligt talat borde jag få waaaaay more cred för det jag gör här i världen.


var ute och sprang intervaller just. på en fredagskväll. från halv 7 till halv 8. när det var mörkt. när jag har en jättekonstig känsla i benen och det känns som om dom ska brytas vilken sekund som helst.

och är det inte så att man får skoskav då eller?

självklart. tack gud. tack för att du finns. borde kolla lite mer på min header änna.

 

 


 

STORT PS: RÖSTA PÅ MEJ TILL VECKANS BLOGG -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> här

 

nr, 7 om jag inte mins fel. ;D






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback