REDHEAD! ♥

jag sitter och kollar på dating in the dark. (jättekul och gulligt program btw)

jag kolla på reklamtraliern för denna veckas program, och det var en speciell sak som jag störde mej på.

att när dom fick se varandra, så gick killen till dom andra killarna och bah "HON ÄR RÖDHÅRIG" och dom bah "VA?! hahaha"


assåå, liksom. va?

jag älskar rödhåriga människor. färgat eller naturligt. spelar ingen roll. det är sjuukt snyggt!

blir arg.

en annan sak. jag har aldrig förstått varför vissa personer hatar gingers.

DET är sjukt.

over and out - 20.21

KOMMENTARER
Postat av: FEBBS

HAHAHAHHAH! nya poeten, VADÅRA? :O haha, tittar ut.. på den.. smältande snön och drömmer mig bort.. ehh okej lousie det räcker nu:s

2010-03-09 @ 21:06:28
URL: http://febbs.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback