PROBLEMS BABY!

svåra frågor jag tampas med här i livet.

ska jag ta en senare buss som jag kommer komma en halvtimma sent till skolan bara för att jag inte orkar ta mej ner till busshållplatsen vi stora vägen.

eller ska jag ta bussen som kommer i tid. och gå 10 minuter till bussen. det står på västtrafik att det ska ta 3 minuter. BULLSHIT BABY! för en vanlig människa kanske. men för mej? naaaah.

eller ska jag inte gå på matten på morgonen alls? ska jag ens gå till skolan?

eller jofan! skolan ska jag fan gå till. lovat mej själv att inte skolka något denna veckan bara för vi hade kort vecka. 2 lediga dagar. ♥

WHAT SHALL I DOO?! jag röstar själv på komma försent alternativet. SÅ, bestämmt! ^^

vad fint det är att ha er att diskutera saker med. fint förhållande kallas det.




snyggajag.se

späx.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback