PENNooooOOR!

en av mina bästaste bästaste pennor är slut. :( ibland hatar jag verkligen bläckpennor. dom tar slut. och man kan inte använda dom något mer.

gaaaah. det mest jobbiga är ju att alla mina braiga pennor är slut. (eller borta)

och bläck är ju ändå the shit. tycker verkligen inte om att skriva med blyetch. (stavning?) jag får min inspiration från bläcket.


plus att det känns som värsta pengaslösaren att köpa pennor liksom. bah, eeeeh. en tjej som inte spenderar så mycket tid att skriva. och inte vill spendera så mycket tid att skriva. förutom enstaka coola ord och meningar. HON ska spendera sitt studiebidrag på att köpa pennor, istället för att lägga pengarna på sin kärlek. kläder. ♥




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback