PAAOW IS WIARD!

undrar om jag skulle få samma publicitet om jag skulle börja skriva "oh so paow style" inlägg. aldså "hej jag ska rösta på sverigedemokaterna" inlägg. ja, inlägg där hon typ hatar invadrare.

då kör vi. jag hatar invandrare...

nej, detta funkar inte. jag hatar verkligen INTE invandrare. tycker det är bra att vi har lite araber, afrikander, finnar, turkar och lite sånt.

ärligt talat brukar dom ha sjukt bra humor. dom lättar upp stela sverige ju! :D


och paow är ju konstig ändå..



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback