MOVIETIME! ♥

nu har jag läst hälften av allt nödvändigt till provet imorn. bakat kladdkaka. ätit kladdkaka. pratat med min syrra. blivit rädd för en film som hon snacka om. sjungt idiot flytande. bestämmt 2 tatueringar som jag ska tatuera. tänkt ut en strategi för att få mamma att gå med på min mustasch tatuering på fingret.

hög tid för film.

lets get turnd on by edward.
lets smell bellas stinky smell.
lets remind ourselfs of how beutiful love can be.
and lets prepere our mind for new moon.

 

TWILIGHT!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback