M.E.B ^

tänkte jag kunde ta en extra lång siesta imorn på morronen innan provet. och då hoppa över matten på morronen.

men så tänkte jag. måste ju fråga någon som verkligen har nån åsikt och sägan i mitt liv. mamma? neeej!

MAGIC EIGHT BALL! ♥

fråga: ska jag gå på matten imorn?
svar: probably.

tolkar detta som att jag ska gå. låter nästan på den som att det är viktigt att jag ska gå.. hm.

jaja, så det bli att gå. (fan) gör typ ingenting där ändå. kan allt som man gör. matte A = nians matte.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback