LÄXOR, DUUUUH!

okej, jag erkänner. läxor är inte direkt min starka sida. ofta görs dom inte ens. sjuter upp dom så mycket så att när jag ska göra dom bli jag för trött och går och lägger mej. som alla andra kidz liksom.

idag tänkte jag göra min läxa. vi skulle skrivit en filmrecension på en film som vi sett. började skriva (kopiera). gick in på inlämmningssidan.



ser ni? IMORGON 23.59. och alla som trodde den var tills idag.


yeah, elin carlsson har koll på stuff.

och en en gång så skjuter hon upp det ännu mer. ;)

ps: plagiat-regler is for nerds.


cool tjej håller upp not so cool engelska bok.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback