JAG ÄR INTE DÖD FANS! (Y)

tror jag dog lite innombors igen. bra att det inte var utomhus. för då skulle jag ramlat ihop i en hög. svettig.

sprang förut. :'( fyyyyinnihelvete.

mina ben är helt wiarda! gör ont. fast inte. känns bara konstiga. jättekonstiga.

men ska kolla på house nu. kanske kanske kanske kanske han kan tajma in nått svar på det just i dagens avsnitt.

skitpiss. har ingen inspiration. och riktiga konstnärer måste ha inspiration till riktigt bra verk.

so sseeeee ya lataaaah! ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback