HJÄÄÄÄLP!

tja lovers!

(innan jag börjar skriva nu så ska jag medela att melodifestivalen låtarna har börjat komma ut på spotify!! :D)

men iallafall. jag läser ju boken arn i skolan nu (SUUUCK) och om ungefär 2 och en halv timmar så ska våran första boklogg vara inne.


vi ska beskriva en person i boken. på typ 2 tredjedelar av ett A4. kan ju bara ta lite större skrift så kan det ordna sej.

but, here is the problem. jag har läst 14 sidor. har iiingen uppfattning av nån jävla person i boken.

så jag behöver din hjälp. DU som har läst arn - vägen till jerusalem. (lem, hahahhahahha) adda mej på msn. [email protected]

ps: tänkte beskiva sigrid.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback