HITTAR INTE FJÄRRKONTROLLEN! :(

ett av de stora problemen med att ha dvd hemma är att man aldrig kan hitta fjärrkontrollen.

eller det är MITT problem iallafall.


hade tänkt att kolla på sex and the city the movie. och hittar fan inte den jävla fjärrkontrollen! så nu har jag städat mitt rum i hopp att få hitta den. men nej, aldrig i livet att elin ska kunna få hitta sin fjärrkontroll. funkar ju inte så.

men man kan ju maneveröra den på den också. men min har bara en pause/play knapp. så man kan välja första undertexterna på listan. och så kan man playa.

så just nu har jag danska.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback