HEEEET!

trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle skicka ut vänförfrågningar på facebook till randoms. folk som jag inte känner ett endaste litet dugg. personer som jag inte skulle känna igen om dom gick på stan. personer som jag inte har nån gemensam vän med.

men idag hände det. lååååt mej presentera Michael Lindgren. elin carlssons nya vän på facebook. het och ännu hetare. säkert en svärmorsdröm.

och han ville bli vän med mej! ^^ accepterade efter 3 minuter. (:

väldigt intressant person också. får veta så mycket om honom om man bara läser hans statusar..





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback