ELIN HAR EN ÅSIKT!

checka rubriken. PAOOOOW-STYLE! ;) fyfan va töntigt det låter tycker jag asså.

jag stör mej på sånna dära randoms bloggar ute i vårt sköna land som är så uppkäfftiga.


om någon t.ex. skriver någon kommentar som "ååh, fan va dålig du är" och sen håller dom på och skriver ett försvarsinlägg och massa sånt.

åså bah, "men detta är MIN blogg, och om du inte tycker om det så kan du sluta läsa"

man bah, COME ON. ofta du vill att dom ska sluta läsa. vem vill ha mindre läsare? ingen! även fast folk säger att dom inte bryr sej om läsarantal, SÅ GÖR ALLA DET ÄNDÅ!

vem vill inte ha en big fat blogg som kissies. jag vill det, alla vill det!


det är ju liksom inte så att man sitter och bloggar och slösar sin tid på typ 1 läsare. det är bara skumt.


har jag inte rätt eller? ;)

KOMMENTARER
Postat av: Zamsome

åhh fan va dålig du är haha nej jag skojja

jag vill inte ha en kissie stor blogg, då skulle jag inte våga gå ut vafan... men visst fan bryr jag mig om läsarantal ändå, du har då rätt ;D

2010-03-03 @ 00:24:01
URL: http://zamsome.blogspot.com

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback