E.

jag kollade på city gross äckliga reklam om "äkta vara" när det springer runt massa kidz och beättar att det finns massa tillsatser i grejer.

"va tuffa" måste resigören sagt till dom. för dom ser inte direkt snälla ut när dom skriker "stoppa matfusket!"

det är fashinerande med alla dom här tillsatserna. jag bryr mej inte ett dugg. men det är intressant att läsa om och kolla på program med.


undrar om mitt äpple som jag just tröckte i mej har tillsatser i sej. det var väldigt krispigt. kanske nått E8881 "for extra krispiness"

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback