DISK DISK DISK!

just nu står det 8 stycken skålar på mitt rum. 1 stor skål som man alternativt kan kallas för salladsskål. sen står det 2 glas. en tallrik. 8 småskedar. 1 stor sked. och fyra gafflar.

känns som om jag borde ta ut disken från mitt rum.

och det känns också som en väldans tur att jag har börjat träna. 2 DAGAR har dom kommit dit på. inte bra. stormfet borde jag vara. tack gud.

det mest jobbiga är att jag måste plocka ut ut diskmaskinen och sen stoppa in dom där. mammor blir inte superglada när man bara dimper ner grejerna på diskbänken och lämnar dom där.

iallafall inte min mamma. eran då?


här skulle det sitta en bild på mitt diskberg. men tänkte ni kunde läsa på första raden och visualisera det för er.



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback