COME HERE HEAT!

här sitter jag med solglasögon, kjol och nyrakade ben. sommrigt är det!

pappas anmärkning när han kom in också.

"är det sommar eller?"


totaly, värmer upp för sommarn och våren nu. sol i sinnet, sommar i minnet. ^^

 

uppdate: fast det var lite kyligt när jag skulle gå ut och hämta tidningen till pappa (som den snälla dotter jag är). fast kände mej värsta brun jämfört med snön.

 

får också erkänna att jag kände mej lite cool när jag slirade ner på isen till brevlådan i mina sneekers och min kjol. fashiongirl who does anything to look cool.



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback