ÅÅÅH.. MMMMMMMMMMM...

jävla skit asså. för jävlar va mycket killar det har börjat slinka in i bloggen. har så mycket snygga killar som jag vill ska pryda min blogg.

och ändå håller jag igen. men hiss eller diss? ;)

man kanske märker att jag är -inte-så-jätte-lesbisk-

för nej, om jag skulle vara lesbisk så skulle jag få abstinens på heta killar. det funkar inte. skulle ju aldrig kunna få smälta åt killar som jag gör hela tiden. och som jag älskar att göra. bara få beundra deras skönhet och drömma sej bort och skita i allt. bara beundra. ♥



bra exempel.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback