V O L L Y B O L L ! :S :S :S :S

hej. :'S

imorn ska vi ha nån sån där
"rolig dag" med alla MP1:or. typ en lekdag.

jag trodde vi skulle spela brännboll kanske. och jag tänkte skylla på knäskada för att slippa skämma ut mej inför mina kommande och nuvarande klazzmates.

men idag fick jag reda på vad vi skulle göra. frisbeegolf och VOLLYBOLL!!!!!!

aaaaaaaaaaah. snacka om att inte jag ens kommer gå dit. jag menar VOLLYBOLL! värsta senariot. skulle kunna tänka mej att vara med på brännbollen om de kunde sumpa vollybollen.

i nian skulle vi ha vollyboll turnering. och jag sjukskrev mej bara för att jag inte vågade vara med.

om jag kommer så kommer dom säkert tvinga in mej. och jag vill inte!!! så jag funderar på att inte komma. men tänk om det händer nått askul som jag då kommer missa.

HJÄLP.



inte så jävla sexigt heller för den delen..



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback