URSVENSKEN ELIN!

något fint nationaldagsfirande någon?

jag har vart som en ursvensk som stod i dimman år noll och brölade ut någonting som idag kallas ikea och köttbullar.

för på nationaldagen ska man ju fan leka ursvensk kom jag på nu.

och vad gör svenskar bäst om inte att shoppa på sveriges stolthet. IKEA.


och vad har sverige mer för stoltheter?

swedish meatballs. KÖTTBULLAR!


med köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt satt jag på ikea med mor min. och vipps så skapade vi traditioner.

 

URSVENSKT!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback