SWITZERLAND SCHALALALALAAA!

min far berättade just att man skulle blitt svinrik om man satsade pengar på att schweiz skulle vinna mot spanien i dagens vm fotbollsmatch.

just för att schweiz vann!!!! sensationellt var det. det var därför alla skrattade ut dom på facebook fick jag veta också.

vet ni varför?

nej. asså för att spanien var räknade att vinna hela jävla skiten! och schweiz var räknade att åka ut typ första matchen.

HA HA HA!

det är bara för bra för att vara sant.

känslan jag får i kroppen är en sån känsla som man får när en asjobbig, askaxig person tror att den har helt rätt. men sen får den reda på att den har helt fel.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, va bra det känns.


ÄLSKA SCHWEIZ!

SWITZERLAND



det går fan inte att få en mer passande bild. x)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback