SISTADAGENLÄXA: NOT CHECK!

sitter här nu igen. skitladdad inför näst sista dagen i skolan. näst sista dagen i ettan. gud vad jag kommer sakna det. sjukt slappt. ♥

men iallafall så hade våran svenskalärare gett oss LÄXA tills idag(!!!!!!!!!!!!!!!!!) vafan liksom.

jag berättade det för mamma. jag bah: "aaah, det kommer ju fan inte vara en jävlel som har gjort läxan asså"

sen kom jag på mej själv och sa: "men jag har inget annat bättre att göra så jag kan lika gärna göra den"

HA HA HA HA HA HAHAHAHAHHAHAHA!!!

världens skämt. skulle jag. elin carlsson. göra en läxa till näst sista skoldagen? inte en chans! gör den inte som en protest mot nästsistadagenläxor.




plus att det är ju faktiskt så att jag drar ett stort jävla careface på denna läxan!!!!!!!!!!

WOHOOOOOOOOO! POWER TO THE STUDENTS!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback