ROBYNS NYA PLATTA!

jag har fått läsa i minst 2 bloggar nu senaste veckan att robyns nya platta är jättebra!

så som den forskare jag........ så var jag ju tvungen att utforsta detta resonomang runt skivan.

jag gick ut med inga förväntningar. för att jag inte skulle bli besviken.

fast fan va jag blev besviken!!!! jag gav det en fair chans. lyssnade på ALLA låtar. jag fann EN låt som jag tyckte var riktigt bra. "cry when you get older"

men ärligt talat. robyns nya platta suuuuger. speciellt första låten.


synd. men omslaget är fint. :)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback