PAPRIKAAAAA!

jag åt så mycket paprika förut så den luften jag andas ut genom näsan har börjat lukta paprika.

och när jag säger att jag åt mycket paprika så säger jag inte mycket som i när en vuxen säger mycket. för dom tycker ju typ svinlite är jättemycket i jämförelse med när kidz säger det.

nemen iallafall. min andedräkt luktar paprika. och min näsluft luktar paprika. fast inte äckligt iallafall. :)


men ändå. börjar bli tröttsamt för att detta var liksom.. what? 8 timmar sedan.

så. lets go borsta tänderna shall we.

och sen ska jag gå och smälla ihop en smet att käka eller nått. :)

pöss med lena tänder och fint leende.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback