MOVIETIME.

aaaaah. känner att jag måste se på film!!!!!

har just sett klart mitt harry potter marathon. och söker nya äventyrliga filmer i min syrras fantasy/action/äventyrs collection.

just nu står valet mellan transformers, transformers 2 och hajen 4.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. skojja. har inte sett någon av filmerna och planerar verkligen inte att se dom inom de nästa 47 åren. tror inte ens de finns med i syrran- the collection.

aja, det står imellan första säsongen av hipp hipp, de sista avsnitten av c/o segermyhr, sex and the city the movie eller bert den sista oskulden.


välj medans jag går på toaletten. okej? :) bra.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback