MIDSOMMAR FILM.

hela midsommar helgen nu så har jag filmat. för att göra en tjörn-midsommar-sommar film.

yesyes. den har potensial att bli grym!! och med mina videoskills så är det ingen tvekan om att den blir kass.

men vet ni. jag kunde fan inte filma det viktigaste på hela midsommarafton. midsommarstångsdansen!!

min kameras batteri tog slut exakt när vi kom fram till stången. AAAAAAAAAH! fan va irriterande fan.


skit. och jag som dansade runt där och hade svinkul liksom. och inget bevis. sjukt!

fast sen dansade vi lite till när jag hade laddat kameran. fint var det. dock inte lika mycket folk. från 40 till 2.

najs.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback