MAT...

tja.

jag är helt offattbart uttråkad. och jag är sjukligt hungrig.

det är jobbigt när man äter middag och 2 timmar efter så blir man jättehungrig. fast nu är det ju iförsig 4 timmar sen jag åt. men whattevaah. detaljer liksom.


men när det är så att det faktiskt är 2 timmar så vill jag bara skrika till min morsa "LAGA MER MAT!!!" för usch vad jobbigt det är när man inte riktigt blir mätt.

därför gillar inte jag personer som lagar efter "potioner". för inse fakta. folk äter typ dubbelt så mycket och man blir fan inte mätt.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback