KNIFE AGAINST THROTH

STAVARDROTTNINGEN!!!!!!




någon som ser på kniven mot strupen?


jag gjorde det för första gången idag. jag har stretat emot för att se det för jag tyckte det var mycket bättre när melker andersson var med. mycket bättre.

men han där nya andreas eller vad han kan heta kanske.

usch, nej fan! vad ska det bli av honom. man kan inte vara en kock och äta så fult som han gör.

så börja käka snyggt. kom tillbaka. börja igen.

sen så kan jag börja kolla på kniven mot strupen igen. ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback